Dorukcum_16 lütfen kavanoz mamaları dan uzak durun..içeriğinde dehşet katkı maddeleri var ve iğrenç kokuyorlar. Benim icim almiyor koklamaya dayanamıyorum lütfen bebeğinize vermeyin. 4 e girer girmez değil de 4,5 ayı bitirince belki elma rendesi falan verebilirsiniz armut. Diğerleri ağır gelir bağırsakları sindiremez. Bu sefer daha çok kabız olur.