Zeynur6 Canım bende de çikolata kisti vardi,regli dönemleri rengim atardı, denize girmek olanaksiz gibiydi,regli olmadan 1 hafta once başlardı sanci .sonra regli bitmek bilmez bacak agrisi ,karın ağrısı vs vs. Sonra bi gün kanamam oldu iki çikolata kesitiyle birlikte büyüyen basit bir kist vardi.ve doktorum cok direndi tedavi icin ama maalesef kistler büyüdükçe büyüdü. Ve düğünümden 20 gun once ameliyat oldum . Şimdi ülkenin durumu malum. Şu dönemde once moral bozmaaaa bol bol dinlen,sıcak tut kendini . Banyo da bile yalınayak basma. Kist icin hicbir kur de ise yaramıyor. Glutensiz ,nişatsasiz , mayasiz beslen cok ise yarıyor . Diyexeksin sen neden ameliyat oldun ben aşırı stresteydim dugun yüzünden,kanamam da durmadı.ama bu beslenme tarzı etkilidir.