5 buçuk ayda başladım.
1 ay tadımlar sürüyor zaten. 6 buçuk aylık yeni öğün vermeye başladık.
Doktorum liste vermedi ay ay mevsimine göre sebze meyve vermeye özen gösteriyorum. Muhallebi yaparken yulaf unu, buğday unu kullanıyorum.
Zeytinyağ eksik etmiyorum çorbalarından kemikli ilikli ve tavuk suyu kullanıyorum.
Kahvaltı da yumurta sarısı lor labne avakado vermeye çalışıyorum.
Buharda balkabağı, pekmez kırıntı ceviz veriyorum.
Bu benim annelik iç güdüsü ile verdiklerim. Bebeğimin severek yiyip yemediklerini tadım sırasında oluşturdum kafamda şimdi karıştırıp veya ayrı ayrı veriyorum.
Su çok önemli gıdalardan sonra..