Bebegim 5 ay 16 günlük son birkaç gündür çok ağlıyordu bugün ise susmak bilmiyor. Normalde çok neşeli bir bebektir kahkaha atarız birlikte gülmediği zamanlarda bile ağlamaz uslu uslu etrafını inceler emziğini emer. Dün gece uyumak bilmedi bugün deo güzel yüzü bir türlü gülmedi canım oğlumun. Diş çıkaracak sanırım. Tetagil veriyoruz yatmadan önce de Calpol biraz rahatlatıyor. Diş mi yoksa atak mı nereden anlaşılır? Çözüm önerisi olan var mı? annem anneanneme sormuş rakı sürsün demiş yuh dedim. 🤦♀️ Diş kasiyici da veriyorum ama parcalanircasina ağlıyor yavrum ne yapsam da daha D rahat geçse bu süreç?