Sibella Normal içme suyunu kaynatıp termosa koyuyorum ben yanında da aynı şekilde kaynamış soğumuş su koyuyorum ılındırmak için. Çeşme suyu kullanmayın bence mikroplu dokunmuş olabilir. Ayrıca kettleda kaynatmakta gaz oluşmasına sebep oluyormuş bilginiz olsun ocakta normal kaynatıp verin.
Başıma gelen bir şeyi anlatayım biz hep Erikli suyu kullanıyorduk onunla başladık bir ara değiştirip Saka almıştık bütün gün huzursuzdu kaka yaparken zorlanıyordu. Şimdi hep Erikli kullanıyoruz hiç değiştirmedik o günden sonra bünyesi alıştı herhalde bizde böyle devam ediyoruz. Ayrıca ben her mamadan sonra kaynamış ılınmış su veriyorum.