Asill 4 buçuk aylık bebeğim var kafasını kasiyip kasiyip duruyor saçları seyrek olmasa bitlendimi acaba diyeceğim 😂banyodan sonrada kasıyor . Böyle bir şey yaşayan varmı acaba