Merhaba tatlış anneler, 10 gün oldu kızımı kucağıma alalı, birbirimize alışmaya çalışıyoruz, ilk 4 5 gün ne olduğunu pek anlayamadım uykusuzluk epey sıkıntılı bir durummuş ama kokusu, arada açılıp kapanan gözleri o kadar tatlı ki.. Şükürler olsun Rabbime 🙏 İsteyen herkes inşallah yaşar bu duyguyu 🙏
Size sormak istediğim konuya gelince de, bebeğimi 2 saatte 1 emzirmem gerektiğini söylemişti doktor, ben de öyle yapıyorum ama uyandırmakta çok güçlük çekiyorum, ayağını kaşı falan diyorlar ama acı eşiği yüksek sanırım, hiç hissetmiyor.. Ayrıca 20 dk emmesi gerektiğini söylüyorlar ama bu da değişkenlik gösteriyor.. Ne kadar emmesi gerekir yardımcı olur musunuz?