Deniz34 kundak bebekler kendini
Güvende hissetsin diye ve uyurken bu sıçramalarından uyusu bölünmesin diye yapılması uygun gaza filan iyi gelmiyor sallanmasıda fazla olursa bebeğinizi hipnoz etkisinde bırakıyor benim oğlumda kolik bir bebek idi ağlamaktan mosmor olurdu saati akşam 9 ile gece 2-3 arasındaydı kesintisiz hiç sallamadım sallayarak uykuya hiç. Geçmedi defalarca acile gittik bu durum 4ayına kadar sürdü kundakta yapmadım sadece uykuya geçtiğinde kollarını battaniyesi ile kumdak şeklinde yaptım kendini uyandırmasın diye gelelim gazı nasıl çözdük kesinlikle sıcak duş çok ama çok rahatlatıcı ikincisi zeytinyağı karnına zeytinyağının rahatlatıcı ve ısıtıcı özelliği var üçüncüsü mutlaka bu süreçte kucağınızda tutun ve sakin kalmaya çalışın kucağa alışır filan bunlara aldırış etmeyin bebek yani tabiki kucağa alıssın en güvenli
Yer annesinin kucağı sizin sıcaklığınızı ve kalbinizin atışını hissetsin o ağlama krizleri gelince yaslayın omuzunuza ve evde yürüyün dönence renkli ışıklar bunlarda ilgisini çekeceğinden biraz ağlaması sakinler sallama şekline gelirsek en ideal sallanması bana göre bebek arabasında giderken sallanması hem pıt pıt vurdukça gazını gidiyor hemde biraz sakinliyor mesela bebeğinizi yüz üstü yatagınızjn üstüne koyun hafif hafif poposuna put yapın belini sırtını sıvazlayın sırt üstü değil yüz üstü ilken daha rahat gazı çıkıyor çünkü karnına veriyor ağırlığını o zaman rahatlıyor bunu yapın kundak halinde sırt üstü yatarsa bu mümkün olmaz ve çok zorlanır hani yüzüstü yatırmaya korkabilirsiniz belki bu yüzden uyanıkken yanındayken alın yüzüstü pıt pıt vurun hatta sizde uzanın yanına ağlayabilir morarabilir siz sakinliğinizi koruyun en rahatlatıcı pozisyonlardan biri bu ilaç olarak ben piyasada ne kadar gaz
Giderici ilaç varsa kullandım doktorunuza danısın ücretli alacağınız bir ilaç bu neobaby gripe bitkisel bir ilaç hem gaz giderici gemde sakinleştiriyor o ağladığında zaten içeriğini okuyunca anlarsınız ben günde iki bazen çok ağladığında üç
Kaşık veriyordum ayrıca bizde kabızlık sorunu olduğundan sabahları beslemeden önce bi çay kaşığı tatlı badem yağı veya zeytinyağı ama bu markette sağda solda satılan değil soguk sıkım karısımsız olandan eşim Hataylı olduğundan kendileri yapıyor o yüzden biz baya kullandık ve gerçekten hem kakasını rahatça gazını kolayca çıkarıyorduk bişii daha sürekli sakince konusun bebeğinizle biz ilk zamanlar eşimle dualar okuyorduk kaç kez acile kendimizi nasıl attık bilmiyorum sanki bebeğime bişi olacak gibi nefesi kesiliyordu ağlamaktan yavaşça yüzüne üflüyordum nefes alabilmesi
Kolaylassın diye allah yardımcınız olsun biz çok ama çok çektik ve ben hayatımda ilk kez yeni doğan bebek olarak kendi oğlumu kucağıma aldım bebek bakımı ile ilgili bir konu bilmezdim ama bu bir süreç ve geçecek buna inanın sakinliğinizi koruyun uzun uzun yazma sebebim size biraz yardımcı olabilmek çünkü ben çok ama çok cektim ve eşimle ikimizdik sadece birde bizim odamızda boydan boya tüm duvarda ayna var aynanın karşısına geçip hoppala hoppala yapıyorduk bide müzikli bir uçağımız var içinde apaçi müziği çalıyor😂 böle disco
Efektli ışıkları var onu açıyorduk uyumasından vazgeçmiştik biz ağlamasın sadece diye çabalıyorduk bize bunlar iyi geliyordu bide bi ninni söylüyordum ama hep aynı ninni uykuya geçirmeye çalıştığımda saatlerce aynı ninniyi söylediğimi hatırlıyorum 7 ayı bitirdik suan ve iyi olan yanı şu n zaman ninnimizi söylemeye başlasam anlıyor ki uyuyacagız ben omuzuma koyuyorum pıt pıt vurarak sırtını sıvazlayarak başlıyor zaten esnemeye kısa sürede geçiyor uykuya böle alıştık çünkü mesela o bahsettiğim yüzüstü pozisyonda biz defalarca gazımızı çıkarttıktan saniyeler sonra uyuyup kaldığımız oldu güvenilir gelmez ise yüzüstü yatısı uykuya geçtikten sonra yavaşta kollarını kundak şekli sarın istediğiniz pozisyonda yatırabilirsiniz