Merhabalar ben bebegim 6.5 aylıkken mecburi işe başlamak zorunda oldum 3 hafta kadar calistim bebegime annem ve bakici baktı öğle aralarinda eve gelip emzirdim iş yerim evime yakın olduğu için fakat bebegim artik uyanik olduğunda asla beni emmiyor hep uyudugunda emiyor gece emiyor şuan 8 aya yaklastik işe gitmiyorum zaten 2 haftadir. Ama duzelmedi buda beni üzüyor böyle bir durum yaşayan oldumu yada bir fikri olan varmi bana yardımcı olun