Obsesifk karma 5 li aşıda menerjit var fakat ebemizde 1 1 bucuk yaşında yaptırmanda fayda var dedi. Kendi çocuguma yaptırdım dedi 5 li karma aşıda ki o yaşına kadar koruyor sonra özel yaptıracağım bende. Çünkü kendim apır geçirdim ve riskli bir hastalık olduğu için çocuguma mutlaka yaptıracağım