Bea bizde ufakken olmuştu sizinkiyke aynı mı bilmem ama kollarında ve bacaklarında isilik gibi minik minikti bağırsak yolu enfeksiyonu demişti doktorumuz herhangi bi ilaç vermemişti kendiliğinden geçer 3 4 güne demişti 🤷♀️ 6 aylık falandık yanlış hatırlamıyosam. Doktorunuzun teli varsa bi danışın bence. Yoksa da olan bi arkadaşınız danışsın 🌸 çabucak geçer umarım