umaydilara ben hamilelikte sadece 7 kilo aldım ve doğumdan 15 güne kdr 11 kilo verdim ama ayak numaram 1 numara büyüdü nasıl oldu anlamadım. Ödem şişlik kilo hiç sorunjm yok ama ayaklarım 37den 38e değşti🙄 hatta bugün yeni bot alayım dedim kesinlikle 38 oluyor. Buarada 4,5 ay oldu doğum yapalı😊 böyle kalacak sanırım