Mehlika12
21 aylık oğlum en başından beri hiç blendır yapmadım sadece çatalla ezdim bwl de denedim önüne sevdiği besinleride koydum yok bizimkindede çiğnemeden yutma sıkıntısı var haliyle çiğnemediği için boğazına küçük bir parça takıldığında kusuyor böyle oluncada korkup yemeyi reddediyor iki gündür mandalina koyuyorum şükür bir mandalinayı yemeye başladı kendi ve asla kendi yemek istemiyor benim vermemi istiyor haaa sütünü yatmadan kendi içiyor biberonunda yada sevdiği biliy varsa ağzına götürüyor ama asla çiğneme yok dişinin üstüne koyuyorum olmuyor (üstelik bir sürüde dişi var)karşısına geçip aynısını yapıyorum hadi oğlum diyorum yok bende akılına bıraktım çünki ben üsteledikçe baktım çocuk irite oluyor nasılsa çiğneyecek öğrenecek diyorum hayırlısı ama çok yıpratıcı bir süreç dr da çiğnemek bir refleks kendi kendine gelişicek diyor yiyecek dışındaki herşey ağzında kemiriyor ısırıyor oynuyor ama bu bi besinse asla yapmıyor