Defnecikkk hiç birşey yapma emzirmeye çalış ben 3 gün çektim ağrısını sağolsun emzirme hemşiresinin dediklerini yaptım akşama kalmadan geçti ölüyordum ağrısından. Masaj, sıcak su, sıcak havlu, Sıcak ve soğuk kompres bunlar memeyi daha çok doldurur sütle senin şuan süte değil mevcut sütü boşaltmaya ihtiyacın var o yüzden ya uzun uzun emzireceksin, ya da sık sık sağım yapacaksın imkanın varsa hastane tipi pompayla sağ ama en iyi ve en hızlı bebek boşaltıyor