Melikehmo Merhaba bebegım daha 2 aylık ve ıkı gündür burun akıntımız ve hapşırma var ne yapmalıyım 😞🤷🏻♀️
AycaOnur Melikehmo anne sutu mu aliyor sadece. Oyleyse bol bol emzirin. Havalar sogudu usumus olabilir daha kucuk. Anne sutu en iyi ilac.
Melikehmo AycaOnur evet sadece anne sütü aspiratör ile temızledım burnunu ama hala hırıltılı nefes alıyo😞
AycaOnur Hirilti bu mevsimde normal olurmus burnunun dolmasi da oyle. Kaloriferler tikiyor zaten. ama akintisi varsa siz gozlemleyin tabii hasta gibi oldygunu hissediyosaniz doktor bir gorsun daha kucuk. Ama anne sutu antibiyotiktir. Bol bol emzirin.
Biricik Benimde öyleydi oglum 57 gunluk hastaneye götürdüm hava verdiler bide ciğerleri dolmuş benim gibi beklemeyin anneler çocuğum artık tıkanıyordu