Selam kızlar,
Evde kaldığımız şu günlerde bebeğime de birşeyler oldu 8,5 aylık ve son 1hafta10 gündür hiç uyumuyor normalde de saatlerce uyuyan bir bebek değildi iki üç saatte emmeye kalkar devam ederdi idare ediyordum yormuyordu bu kadar yada yalancı emzikle devam ederdi ama son 1 haftadır çıldırıyorum memeden ayrılmak istemiyor yalancı emziği bıraktı sallamıyorduk birkaç gündür istemese de zorla sallıyorum katıla katıla ağlıyor kucakta göğüste uyumak istiyor uyuyor kısa süre sonra tekrar uyanıyor. Dün gece 4 te uyudu gündüz de 1 kere 😞6. Ayında diş çıkarmaya başladı 2 dişi var diş desem 2 aydın görünürde birşey yok kulaklarını çekiştiriyor kafası aşırı terliyor diş mi atak mı bir sorun mu var çözemiyorum artık geceleri uyusun istiyorum büyüdükçe uzun uyur tezim çürüdü çok yorgunum eşim işe gidiyor evde gece gündüz napıcağıöı nasıl gece uykularını düzenleyeceğimi bilmiyorum doğru düzgün ek gıda da almıyor sürekli emmek!! Lütfen benzer durumu yaşayıp çözüm bulan var mı?Atak hesaplayabilecek var mı ? ( Erkek 11temmuz2019) Teşekkür ederim🌸