Ipekalya5361 3.5 aylık bebeğim var emziriyorm her ilacı içemiyrm ateşim var lütfen yardm edin duşa girdm bez koydum evde yapabileceğim ne vat başka
emine19 Parol içebilirsin ve kusburnu tohumu ama birebir ıyi geliyor gribe bende olmuştu biraz da üstüne limon istersen bi kasikda bal birebir canim