Dygu Kizlar bebeğim 23 günlük ve burnunda aşırı hırıltı var temizledim ama hala aynı diktora gitmeye korkuyorum virüs den dolayı 😭😭
BurcuMasal Dygu Bu dönem hırıltı normal diye biliyorum temizlediğiniz halde böyleyse benim kızım da öyleydi ama bizde alerji varmış 2.ayında öğrendik başka sıkıntı yoksa çok endişelenmeyin
Gokceninannesiiyim Dygu bol bol serum fizyolojik sık her defasında burnunu çekme zarar verirsin. Serumu sık ve dizinin üzerine koy sırtına pat pat yap hiç bir zararı yok serumun. Odayı kurutma nemli tut 40 ila 60 arası olsun nem derecesi.
alchn Dygu biz cok çektik hatta gece nefes alamayip acillere gittik sonra aciyolardi . yanu virusten dolayı gitme bence serum fizyolzik al temzile sık sık yapcak bişey yok oluyo 4 aylık ama 3 4 gündür yine doldu benim oğlumun temizliyorum yani