Esraabrklug Ilk kelimesi baba olanın arkası erkek olurmuş ilk kelimesi anne dede olanın kız olurmuş arkası . Ne kadar doğru bu Allah aşkına sizin bebekleriniz ne dedi ardından kız mı erkek mi oldu ?? Hadi alalım yorumları
Muhammedmiracinannesi Esraabrklug baba dedi 1 yasinda hala gönüllü gönülsüz anne diyor hep baba hep baba 😅 arakasi ne olur bilemicem
Deletedmom268 Esraabrklug kızım ilk anne dedı tabi bilinc li olarak demedı hala dıyor ilk ve tek çoçugum bazen ıkıcısını düşünmüyorum 😅 hıc yorulmuyor enerji bitmiyor ıkıcısını hayal edemiyorum ikisine aynı anda yetişmek cok zor. Allahım kimseye aratmasın yokluklarıni gostermesın herkesn gönlüne gore versin ❤️
Seydameva Esraabrklug anne dedi ♥️ Minik kızım arkası ne olur bilmem kız olsun oğlan olsun farketmez ama kız çocuğu bi ayrı ya bana göre 😇🧿