Yesimgulcakir Bu aşıyı devlet hastanesinde yaptıran varmı acaba veya İstanbul’da uygun fiyata yaptıran ben fatıh medikalpark Hastanesıne sordum 230 civarı ücret söyledi doktor ?
HasibeKuru Yesimgulcakir devlet karşılamıyor bende Bodrum’da yaşıyorum 240 yaptırdım çok pişman oldum alışan sonra 1 ay oldu sürekli kabız aşı kabızlık yaptı ve perişan oldu yavrum her kakasını fitille yapıyoruz
Sareveduygu Yesimgulcakir geçenlerde bi post açılmıştı burda .aralık 18inden sonra aşı indirime girecek diye .bende o tarihi bekliyorum gerçek mi bilmiyorum ams bekleyeceğim .aizlerinde aklında olsun
Yesimgulcakir HasibeKuru hadi ya çok geçmiş olsun, daha yenı rsv virüsü bulastı oğluma buronsıyolıt onun korkusundan bıde o virüs bulasmasın dıye mecbur yaptırcam,cocugu dışarı çıkartmıyorum virüs bulaşır diye o kadar salgın varkı istanbulda
bynduru HasibeKuru bebeginiz de süt alerjisi mi vardi? sut alerjisi olan bebeklere tavsiye etmiyorlar
seyyaq HasibeKuru aynı durum bizdede var. aşı olmadan düzenli kakasını yapıyordu, aşı vuruldu 10 gunde bir tuvaletini gliserinle veya doktorun yaptıgı işlemle yaptırırıyoruz. Bu durum daha ne kadar sürecek bilmiyorum. ama asla ROTA AŞISINI TAVSİYE ETMİYORUM ...!
Acemiiiii Neden her yerde farklı acaba. 2 doz olanını 210 küsüre aldım, sağlık ocağında yaptırdım. İkincisi dozu kendim yapmayı düşünüyorum. Bi şey yok. İğnesiz şırıngayla çekip ağzından veriyorlar ama acele etmek lazım çünkü aşı canlı
Yesimgulcakir Sareveduygu şimdi eczanede çalışan bı tanıdığıma sordum hiç öyle indirim bilgisi Yok dedı 🙁 belkı o bilmiyodur
Eliffff Yesimgulcakir Yesimgulcakir ben eczaneden 155 tl ye aldım saglık ocagında ebemiz yaptı zaten agızdan oluyor normal aşı gibi değil
Demetevren Yesimgulcakir 16 araliktan sonra bu asiyla ilgili indirim Olacakmis ve fiyati 100 kusurlere dusucekmis eczanelerde bende burda birinden aldim bu bilgiyi eczaneden alip saglik ocagina yaptirabilirsiniz
Mustafakemal Aşı 2 ve 3 doz şeklinde bebeğin ayına göre yapılabiliyor. Biz eczaneden alıp sağlıkocağına yaptırdık. İçinde aşının nasıl yapılacağıyla ilgili şema var sağlık ocağındaki hemşire okuyarak uyguladı. Kendiniz bile yapabilirsiniz. Ama biz beceremeyiz diye düşündük. Aşıyı merak edenler sıvı ağızdan alınan bir aşı herhangi bir yan etkisini görmedik doktorumuz önerdiği için yaptırdık ve faydalı olacağı inancındayım. Devlet karşılamıyor. Bebeğin rutin aşılarından ne yazık ki değil biraz bana göre pahalı bir aşı. Sevgiler
Deletedmom02 bynduru malsef günüde yaptırmamız gerekiyor indirime girdiği tarihi beklersek geç kalmış oluyoruz