ggzmkrcc Kızlar oglum 21 aylık avent suluğun pipeti ısıra ısıra kopardı en sonunda 🤦🏻♀️ Açıkcası akıttığı için de pek memnun değildim zaten. Hangi marka önerirsiniz akıtmayan sağlam?
AsilDorukAnnesi ggzmkrcc Bizde avent kullanıyoruz başlığı görünce onu önermeye gelmiştim . Akıtma sorunu yaşamadık hiç ama. ☹️
ggzmkrcc AsilDorukAnnesi şanslısınız o zaman ben bu sabah bi uyandım gece yan devrilmiş dökülmüş hep parke kabarmıs🙄
Pinkbery Pinkbery 1 aydan fazla oldu. Kullanalı, hic koku sorunu olmadı. İçinde su bekletmiyorum gümlük olarak dezenfekte ediyorum. Bikac kez yere attı ama birsey olmadı 😀ggzmkrcc