Herkese saglıklı günler arkadaşlar 2 yasındaki oglum dün sandalyeden düştü ve kolunun üstüne düştü ara ara kolunu kullanıyor ama cok aglıyor dokunduğumuz zaman. 3 aylık bir bebegim daha var eşim çalışıyor hastaneye de içim el vermiyor hastalıktan dolayı cok kalabalık hastaneler .. morluk yok cok hafif şişlik var sadece biliyorum buradan cok fazla fikir veremezsiniz ama kırık olsa kolunu kaldıramazdı diye düşünüyorum napmam gerek çok üzülüyorum onu oyle gördükçe gözümün önünde nasıl birden düştü anlamadım güçlü olayım diyorum ama galiba yetemiyorum cocuklarıma 😔