Bebeğin 4. Ayından itibaren herşeyini dişe bağlamış durumdayız.uyumasa diş yemese diş A dese diş diycek haldeyiz. Son 3 gündür ağzında lokma tutuyor ve yutmak istemiyor acaba dişetleri çokmu baskı yapıp ağrı yaratır?
biz 11 ayın içindeyiz 1 tane dişimiz çıkmadı henüz?? Diş çıkartma belirtisi olarak sadece salyamız çok , elimiz ağzımızda üst damak dişetimiz şişmiş altta çok belirgin birşey yok!