Emircik 2900 doğan bebeğim sarılıktan 2700 e düştü iki aylık kontrolümüzde 4900 olmuşuz aşırı hareketli el kol kıpır kıpır o yüzden kilo almıyor olabilir mi
Sahreyldrm Emircik kilo alımı normal geldi bana ama ? Ayda 1 kilo almış maşallah daha ne olsun ki öyle düşünme
Sahreyldrm Emircik sen her zaman gördüğün içindir kuzum benimki de bana öyle geliyordu hâlâ öyle geliyor sanki hep aynı duruyormuş gibi 😊
Badevehande Daha 2 aylık 5 kilo canı var küçük annesi sana öyle geliyor yoksa Maşallah güzel kilo almış😊