Nesooo Kızlar merhaba. Sezeryan olduktan sonra aşırı terleme problemi yaşayan var mı. Normalde hiç terlemezdim şimdi çok rahatsız oluyorum terden. Geçer mi yoksa kalıcı mı
Funda86 Nesooo ben normal doğurdum bende aşiri terliyorum.2.5 ay oldu.hiç terlemezdim.sac diplerime kadar terliyorum
Jrarya Nesooo bende aynı durumdayım hiç terlemez buda çok hoşuma giderdi şimdi resmen terliyorum 3 ay önce sezeruan doğum yaptım emzirme dönemi bitince geçer inş
Nesooo Jrarya ben spor diyet yaptıgım zaman terlemiyorum kilo veremiyorum o yüzden diye doktora gittim. Şimdi terliyorum hem de inanılmaz derecede. İşllh geçicidir
Onursmom Nesooo Evetcanim oluyo.Bende o kadar terliyodumki.Ustune ustluk Haziranda dogumyapdim. sicak hava.ve asiri terleme artik bikmisdim
Sarisin Nesooo benim bebeğim 4 aylık oldu normalde çok üşüyen biriyim ve terlemezdim kolay kolay hala terliyorum gece gündüz 😊 umarım geçicidir 🙏
Merve26 Nesooo yok valla daha çok gece emzirmeye kalktığımda hala devam ediyo ama bşter elbet inşallah😋
Jrarya Nesooo benim kilo problemimde yok aslında 50 kiloyla hamile kaldım 15 kilo aldım şimdi 48 kiloyum niye terliyorum bilmiyorum hele emzirirken aman allahım 😞😞😞
Esiladuru Nesooo kis gunu bir ben terlemiyormusum 🙈ayni sorun bende de var evdeki herkes usurken beni ter basiyor annem surekli uzerini giy kendini sicak tut diyor ama ben sanki yaz ayindayiz gibi ter döküyorum