Deletedmom145 benjm karnimin uzerinde kaldi sadece hamileyken 30 kilo aldim.ayaklar kollar harita oldu vucudum.kilo verdikce gidiyo.eskisi gibi oluyo.gelki karnimin uzeri kalmoş.çok deģil ama var yani.hic birşey kullanmadim gitmesi için.sizlerde gitdimi peki.
Tosbigim Deletedmom145 bacaklarda az çatlak vardı onlar gitmiş yada çatlak değildi bilmiyorum.. göbekte 4 5 tane var onların rengi açıldı
Ironsides Deletedmom145 benle butunlesti artik hic sanmiyorumki gidicekler😂😂 kahverengi birde bacagimin orda gobegimin yaninda🙄
deletedmom247 Balloglumm en nefret ettğim insan tipii 🙄🙄🙄yiyip kilo almayan doğum yapıp çatlamayan 🙃🙃
Minnak_mavis Çok çatladım 🙇🏼♀️ Bacak karın ve göğüs bölgelerimde.hamileyken bio oil yağ kullandım ama işe yaramadı..geçeceğini sanmıyorum bundan sonra cerrahi işlemler dışında
Deletedmom145 Minnak_mavis Bende hamileyken kullandim canim.ama bi faydasini gormedim.bende daha çok bacaklardaydi kirmizo kirmzi.karinimda son haftada çikti
Fatma_FLZ Deletedmom145 Valla hamile olduğumu öğrenir öğrenmez her dustan sonra vucuduma zeytinyağı sürdüm 7.aydan sonrada her sabah karnima vazelin surdum 14 kilo aldim Cok şükür bir tane çatlağım yok
Medusaraf Fatma_FLZ neler neler sürdüm günde 2 3 kere yine de çatladım frei öil hindistan cevizi yağı yüksek nemlendirici kremler fayda etmedi 5 hafta da erken dogurdum zamanı tamamlasaydi 70 kiloyu bulurdum 48 ile hamile kaldım bu arada
Balloglumm deletedmom247 57 de öğrendim hamile oldugumu 70 le doğuma gittim hemen verdim canm 56 yim 🥰♥️😁 nefret etme ama benden ya çok iyi bi kizcazim 💃🧚♀️🤭🤭
Deletedmom145 Balloglumm Kiz hadi çik postdam😂😂😂😂😂😂😂şaka yapiyorim balim🙈kiskanmamak elde deģil😤 60 kiloyla kaldim90la bitdi.hele 8aylik doģuldu benim oģlan😂9 ay bekleseydi 100 kilo olurdum belkide Allah korumuş😅Verilicek daha 6 kilo kaldi.darisi benim başima
Cennetinsusu Balloglumm Bende 56yla hamile kaldım. 67yle doğuma gittim. Şimdi 50 kiloyum 😩 çok çok zayıfladım 😪
ElmaliTurtamm Deletedmom145 şükür benim hiçbi çatlağım olmadı ama göbeğim sanki tekrar doğurcakmışım gibi kaldı 😏
denizcocuk Deletedmom145 gebeyken lierac jel kullandım çok düzenli sürdüm karın bacak basen göğüs. Hiç çatlamadım 😇 çatlak sonrası serumu da var aynı markanın. Çatlasaydım onu kullanırdım. Tavsiye ederim 👍🏻Fazla zaman geçmeden kullanmalısınız.