Blackwoman Kızlar bebeğim 10 günlük dün akşam göbek bağı düştü. Fakar sonrasında gece iki üç damla olmak üzere kan gelmiş. Doktorum çok önemli olmadıkça hastahaneye gelme demişti. Sizce ne yapmalıyım önemli mıdır deneyimli anneler
Dreamerr Blackwoman bizde de oldu aynı problem doktorumuz eğer intihapli akıntı yoksa sıkıntı yapma dedi çok uzun sürmedi ama bir sıkıntıda olmadi çok şükür
Kevserolgun Blackwoman benim kızımda da yasadim normal olarak kabul edilir zamanla gecer demisti doktorum öyle de oldu ama ben cok pinpirikli oldugum icin goturmustum hastaneye bitane krem vermisti onu kullanmistim endise edecek bisey degil ama onu soyleyim
Seydabyrm Blackwoman aynı durumu bizde yaşamıştık . Tekrar ederse getirin , bir çok nedeni var demişti doktorumuz ama tekrar etmedi çok şükür . Bir arkadaşımın bebeği de bu şekilde olmuştu k vitamini eksikliği denmişti ve iğne yapılmıştı .
Mom0870 Blackwoman k vitamini takviyesi yapmışlardı bize canım önemli bir detay atlama demişlerdi of şuan hastanelerde kötü.
Begum0702 Benim bebeğimin de göbek deliği düştükten sonra kanama oldu devam edince k vitamin iğnesi bir doz daha vuruldu ve düzeldi devam ederse götürün k vitamini vursunlar. Parça kalmışsa onu yakıyorlarmış ama k vitamini vurulduktan sonra geçti 🙏 çok şükür
Yamur Blackwoman uzun sürmezse korkmayın ama 1 hafta devam ederse mutlaka götürün doktorumuz bize öyle demişdi
incitanem122 Bizde de bir hafta azar azar geldi doktora götürdüm çubukla yaktı sanırım parça kalmış şuan yok şükür