Bebeğim ilk doğduğunda tüm vücudunda kızarıklıklar ve sivilceler vardı. Doktor olur anne karnındaki sıvıdan alerji yapar. Bişey kullanmaya gerek yok geçer demişti ve geçti de. Şimdi 25 günlük oldu 3-4 gündür sadece yüzünde ve kafasında yine çıktılar ve artıyo sanki. Neden olabilir yaşayan var mı? Mustela şampuan kullanıyoruz belki o yüzdendir dedim bıraktım ama aynı.