Acemianneyim_1 2 ay 23 günlük bebeğim var gün içinde emmesi azaldı bez sayısına göre doyuyor ama bu benim içimi rahatlatmıyor nedense sutum yagli galiba hemen açıkmıyor diye düşünmek istiyorum sizde durumlar nasıl
Minikuzu Acemianneyim_1 benim kızımda öyle gün içinde zorla emiyor akşam yine öyle.. Bezini değişince sanki hiç çiş yapmamış gibi.
japonbaligim Acemianneyim_1 bebeğim 2 ay 22 günlük. 1.30-2 saatte bir emziriyordum ama çok kusuyodu. Malum artık hemen doktora koşamıyoruz. Doktorumuza mesaj attım sık emziriyorsun o kadar emzirme dedi. En erken 2.30-3 saat olsun dedi. Gazdan ağlıyordur dedi. Yani kusmasınu çok emmesine bağladı. Ben de yavaş yavaş seyrekleştiriyorum. Sık emmesi iyi bişey değilmiş yani. Bez sayısı yeterliyse ve kilo aldığını düşünüyosanız stres yapmayın