Anne Bebeğim 4 aylık olmak üzere son bi aydır bende dökülme sorunu yaşıyorum. Tahlil yaptırdım herşeyim normal. Geçen burda okudum sanırım.Çamterebentin yağı var. Şampuana damlatıyosun 20-25 damla hem saçı uzatıyo hemde dökülmesini engelliyomuş. Kesin bi çözüm olur mu bilemem.