Canım anneler başlıktan da anlayacağınız üzere 5 ay 25 günlük kızımla meme reddi yaşıyoruz 😕 aslında ilk değil bu üçüncü kez oluyor. Doğdu 1 ay boyunca emsin diye uğraştım yapmadığım şey kalmadı tam 29. Günde emdi. 3 buçuk aylıkken hastalandı ve yine memeyi bıraktı yine uğraştım 1 haftayı aşkın döndürdüm ve şimdi yine başa döndük bi farkla bu defa uykuluyken ve ayakta dolaşırken de almıyor 😕emsin çok istiyorum kendimi terkedilmiş gibi hissediyorum ama bir yandan da artık zorlama istemiyorsa emmesin diyor ne yapacağım nasıl döndüreceğim şaşırdım 🤷♀️ sizce ne yapmalıyım?