mrs_ss Haftaya bebeğimin 1.ay aşısı var ama malesef sağlık ocağını karantinaya almışlar diye duydum. Napıcam bilmiyorum. Siz aşıları nasıl vurduruyorsunuz başka sağlık ocakları yapar mı bilen duyan varsa lütfen bilgilendirsin.
mrs_ss Ipegim aramaya korkuyorum resmen ama birazdan arayıp sorucam bu süreci nasıl atlatıcaz bilmiyorum canım çok sıkkın bebeklerimiz daha çok küçük 😣