Kızlar Ocak ayında spiral taktırdım ne öyle söylenen gibi kanamam ne agrı sancı bişey olmadı sadece 2 gün lekelenmem oldu sonraki ayda 15 gün sürdü ama 10 günü lekelenme şeklinde ve diğer günlerde çok çok az 3 gün önce yine adet günümdü aynı adet olacağımda olduğu gibi sancı oldu çok az pembemsi kanama oldu tamam adet oldum dedim zaten günüydü sonra kesildi 2 gündür sadece çok çok az kahve lekelenme geliyor normalmı bu spiral sonrası , malum doktorada gidemiyoruz şuanki olaylardan dolayı , bide 1 ay sonrası Bezmialeme gittim spirali kontrol etsin diye bakmaya gerek duymadı agrım sancım yok diye kaymış falan olabilirmi , o yüzden mi adet olamıyorum acaba , Bu Arada normla bakır spiral hormonlu degıl