Denizsever34 Arkadaşlar bebeğim 3,5 ayı geçti. Sağlık ocağının verdiği d vitaminini kullanmak istemiyorum. Bebeğimin sağlığı için hangisini önerirsiniz ?
Balloglumm Denizsever34 wellcare kullanıyorum en başından beri hiç sağlık ocaginin verdiğini kullanmadım bitkisel hemşirem e de dedim onayladı
Gdogru Denizsever34 pedia c kullandım, şimdi devit-3 kullanıyorum. Doktorum ne kullandığın önemli değil, hepsi aynı. Yeter ki kullan dedi
Denizsever34 Deletedmom114 onda paraben var demişlerdi sanki bu forumda. O yüzden kullanmaya korkuyorum