Linaburcu benim kizim da 11 aylıkken düştü yataktan.birsey olmamıştır diye uyutmadim zaten ağrıdan uyuyamadi yavrum sabahta baktim ayağını sakiniyordu basmiyordu üstüne hemen doktor a götürdüm bilekten kırılmış ayağı 1ay alçıda kaldı geçmiş olsun.eger çok ağlıyorsa birşey verdiğinizde o kolunu kullanmak istemiyorsa ihmal etmeyin hemen gidin