Selcan_Durulina Merhabalar 22 günlük bebeğim var ve uyanık olduğunda hep ıkınıyor ağlıyor kakasını yapıyor ama gaz sancısı var sanırım hangi damlayı kullanıyorsunuz nurse harvey iyi gelir mi yoksa biogaia mı iyidir doktor biogaia demişti ama emin olamadım
Bhr28 Selcan_Durulina Nurse harveys colex şurup ve sap simplex damla kullanmıştık iyi gelmişti kızıma ama bu gaz olayı biraz deneme yanılma sanırım her ilaç her bebeğe aynı etkiyi göstermiyor
Kuboos_ Selcan_Durulina biogia gaz damlası değil bağırsak düzenleyici onu kullanırsan yanında gaz damlası da kullanmalısın ben zinco kullanıyorum memnunum