Merhaba arkadaşlar 9 buçuk aylık bebeğim var bugüne kadar hep karışım kahvaltı verdim omlet vs yaptığımda yemiyor çünkü bende gıdasını alsın diye karıştırıyorum hepsini öyle veriyorum yiyor ama artık istiyorum ki omlet pankek vs öyle şeyler yapayım yesin nasıl aşabilirim bunu biraz daha böyle karışımlara devam etmem gerekiyor mu yoksa artık normal kahvaltı düzenine mi geçmem gerekiyor yardımcı okursanız çok sevinirim