serenayyx Merhaba arkadaşlar bugün oğlumun 6. Ay aşısı var fakat bu salgın ortamında sağlık ocağına götürmek istemiyorum ve sağlık ocağıda yakınımda değil malesef. Sizler ne yaptınız götürenler oldu mu aranızda kafam iyice karıştı
azizeguneyyy serenayyx Bizim sağlık ocağımız ve doktorumuz bütün kontrolleri ve aşıları erteledi. Aşı erken yapılamaz ama ertelenebilir dediler.
LinaElif1407 azizeguneyyy En fazla 10 gün ertelenebiliyormus ülkenin bu durumunda ertlemekte bir çare değil bence. 10 gün içerisinde düzelicek bir durumda değiliz ne yazık ki😔
LinaElif1407 Bizimde 6.ayımızın aşılarını yaptırdık 2 gün önce. Doktorumla görüştüm aşı çok önemli zamanında yapılmasını öneriyorum dedi. O yüzden yaptırdım canım😚
serenayyx LinaElif1407 mecbur bende yaptırıcam pazartesi günü ama tedirgin olmuyorumda değil yani☹️ Allah sonumuzu hayır etsin inşallah🙏🏻
azizeguneyyy LinaElif1407 Günü gelince bir daha arayacağım bende erteleme taraftarı değilim tabii ki.
LinaElif1407 serenayyx Evet tedirgin olmamak elde değil😔 Doktorum kilo ve baş çevresini ölçtürmeden aşısını yaptırıp hemen dönün dedi. Yatırdığım yerede kendim örtü götürüp serdim. Sonra giydirip pusetinin üstünü kapatıp cıktım hemen. Sizde bu sekilde yaparsanız bir şey olmaz Allahın izni ile. 🙏😚
serenayyx LinaElif1407 bende götürdüm alt açma örtüsünün üstüne yatırdım boyunu ölçtürmedim mezuranın değmesini istemediğim için tartının üstünede serdim örtüyü öyle tartıldı çok şükür atlattık bunuda😊