4 aylık kızım war we ben 2 aydır reql olmamıştım dün meraktan eşime test aldırdım we akşam üzeri testi yaptım ilk dakikada çıkmadı bende lawabonun üstüne bırakıp qittim 5 dk dolmadan. Sonra qece baktım ikinci çizqi war şok oldum ama inanmadım çünkü acaba 5 dk dan sonra mı çıktı ya da test bozuk mu acaba die düşündüm durdum buqün akşam bi daha yapcam ama eşim qelene kadar içim içimi yiycek qaliba sizinde başınıza böyle bşy qeldi mi siz ne diyosunuz🤔😔(kendi yöntemimizle korunuyoduk bu arada)