Merhaba 9 aylık erkek bebeğim var emzirmenin yanında destekleyici olarak mama aldım sma.
30 cc ile mama yaptım biberonu verdim daha bir damla aktı öğürdü sonra tekrar denedim yine aynısı olunca vermedim tekrar. Mama çöp oldu yani 😔. Daha sonra sütümü sağdım biberonu verdim aynı şekilde sütümü de aynı şekilde midesi bulandı öğürdü onu da içmedi. Biberondan içmedi diye emzirdim göğüsümden emiyor biberonda ki de aynı süt halbuki. Böyle bir durumu yaşayan var mı aranızda. Ne yapsam acaba. Mamayı sevmedi diye evolvıa sipariş ettim henüz kullanmadım açmadım daha ama sanırım mama ile alakası yok. Normal biberonundan suyunu içiyor aynı şekilde alıştırma bardağını da kullanıyor