Kizlar bebegim 3.5 aylık meme reddi yapıyor malesef. Normalde emziriyordum. Ama şuan meme reddinden emmiyor. Mochi süt toplayicisiyla sagip vermeye çalışıyorum onda da çok az çıkıyor 10 ml kadar bebeğime yetmiyor tabiki. Süt sağma makinesi almak istiyorum fakat bütçem çok yok. Fiyatı uygun olup memnun kaldığınız bir ürün var mı? Manuel de iş görüyor mu yoksa illa elektrikli mi şart. Lütfen yardımcı olur musunuz. Uygun fiyata satmayı düşünen varsa yazabilir.