Elf_hamza çok şükür ateş yapmadi. Öncesinde ilac vermedim. Doktorum onermedi. Saat başi atesini ölctuk sorunsuz atlattik. Ağri olayi da huysuz oldugu için fazladan huysuzlandı mı bilmiyorum 😅 bugun 2. Ay aşısinin 2. Gunu . Sizin de insAllah sorunsuz gecer