anzvlemel belli rutin olusturun kendi rutinimi soyleyeyim aksam 9da odamiza kapaniyoruz tv video vs hicbisey yok hafif los isik oyun oynama kitap okuma derken saat 22.30 oluyo bezini degistiriyorum biberonla anne sutu veriyorum(gun icinde firsat bulunca sagiyorum gece sutum azaliyo) gazini cikartiyorum ve isigi kapatip arabasinda oda icinde 5 dk pispislayarak geziyoruz en fazla 10 dk icinde uyuyor sabaha kadar 😍 masallah diyin😬🙈 gece uykusu icin en onemli sey uyaranlarin olmamasi(tv, telefon, gurultu, konusma vs.) ve her gun ayni rutini uygulamak