kivirciginannesi Kızlar kuaföre boyatıyorum ama çok cabuk bozuluyor rengi aşırı akıyor en son boyattığımda palette alıp kuaföre boyattım daha kalıcı olmuştu, şimdi malum kuaför kapalı kendim boyayacağım hangi marka daha az akıp daha kalıcı
Tu-ba1091 kivirciginannesi ben koleston ve garnier den memnunum onunla boyuyordum :) rengi daha çok kalıyordu
dolunayy kivirciginannesi palette yada garnier benim saçımın uçları birde kızıl ombre hemen akmadılar asla
Beren-derin kivirciginannesi benimde saçlar siyah hep kendim boyuyorum palette ile diğerleri çabuk akıyor
Tu-ba1091 kivirciginannesi evet siyah alıyorum diğerleri akıyor geçen kuaföre boyattım kafamda boya kalmadı.heryerim simsiyah oldu.
Sedefdamla Aklınızda olsun mavi siyah ve gece mavisi aşırı akıyor. Ben böğürtlen siyahı kullaniyorum bayada kalici
Bebegimucizem kivirciginannesi yine en iyisi siyah içinde emin ol bu boya. Şu mor uzun kutulu paletteyi diyorum hepsini denedim boyaların en geç akan mor palette oldu
Thesra kivirciginannesi Ben saçlarımı hiç boyatmıyorum 11 senedir:) o zamanlar siyah kullanırken böğürtlen siyahı kullanıyordum koleston çok güzel bir rengi var
Happytwins kivirciginannesi ne zamandır boyuyorsunuz? Ben beş senedir siyah kullanıyorum hiç bi şekilde akmıyor şuan yani akıyor tabi başta ama saçımın rengi açılmıyor loreal kullanıyorum genelde ama garnier filan da kullanmıştım
kivirciginannesi Happytwins 3 yıldır falan canım 1 sene önce 2 ay bi sarıya döndüm sonra devam siyaha ama çok akıyor tuymuyor sanki
Balbademim3 kivirciginannesi hamileliğimden beri boyayamadım vakit de bulamıyorum bebekten 😥😄 palette iyi diye biliyorum boya olarak zamanında baya boyatırdım saçlarımı