Ooyyyhh 3 gündür eşimin de canına okudum, kendi canıma da okudum. Kaka yapamıyor kendi başına. Geçen gece onun sancısına uyumadı ağlayıp durdu. Sonraki gece sabahın köründe kalktı uyumadı. Bu sabah 6:30 da açtı gözleri. Hadi kkasını yapamıypr diye huysuz diyorduk yaptı yine aynı. Atak dedik bitti yine aynı. Huysuzluğu canıma okudu ne çay içebiliyorum ne yemek yiyebiliyorum ne uyku uyuyabiliyorum. Bitmedi sorunlarımız. Gazıydı kakasıydı dişiydi …. 4 ay 24 günlük. Gündüz uyku yok. Doğru düzgün bi rutin yok. Dışarı da çıkamıyoruz zaten. Oyyhh oyh