Ardenylcnky Kızlar oğlum altı buçuk aylık tekrar hamile kaldım isteyerek kalmadım kısmetimiz böyleymiş çok zor bir süreç beni bekliyor bilinçli annelerimiz varsa bana biraz fikir verebilir mi çok korkuyorum hamilelik nedeniyle oğlumla ilgilenemeyecem diye 😔😪😪
NurR Ardenylcnky 9 aylıkken hamile kaldım ilk zamanlar zor oluyor ama sonra düzen oturtuyorsun endişe etme benim 21 aylık oldu oğlum kızım 3 aylık evimin işini de yapıyorum her türlü yemeğimi de yapıyorum ikisiyle de gayet güzel ilgileniyorum
Nazosnaz Ardenylcnky bende kızım 7 aylıktı oğluma hamile kalmsm oda 1 aylıktı karnmda ozmanlar endişe etmedm hiç nasıl yaparm dye.. çok şükür büyüyor bı şekilde elbette zorlukları var ama biz anneyiz hepsinn üstesinden geliriz benim smdi 3. Bile oldu cnm
Deletedmom283 Ardenylcnky 6 aylıkken hamile kaldım 🤤 hamilelik zamanları zor geçiyor gerçekten, doğum yapalı henüz 2 ay oldu
[silindi] NurR tek çocuk anneyi oyalarmış iki çocuk birbirini oyalarmış öyle mi peki benimki bensiz asla oynamıyor nereye koysam işimin bitmesini bekliyor bana bakıp 🤪?
UmmSalih Hayırlı olsun canım korma Rabbim neyler neylerse güzel eyler bunu untma inşallah ❤️ Normal doğum mu yaptın yoksa sezeryan mi
My_LiFee Ardenylcnky korkma bu kadar Allah dağına göre kar verir 🙃 ben üç aylık doğum yapmış Ken tekrar hamile kaldim 😊