Var 🙋🏼♀️ Benim kızım bir buçuk aylıkken 12 de mamasını yiyip bazen gece 5 hatta 6 ya kadar uyurdu uyandığı gecelerde olurdu 3 de ama çoğunluk uyurdu şimdi 6 ayına girdi 12 de mamasını yer uyur sabah 6,7’ye kadar uyur 6 da tekrar yer mamasını 11 e kadar yine uyur doktorumuza sordum iki üç saatte bir uyandırmalımıyım diye acıksa uyanır uyuyorsa uyusun dedi, ki doktorumuza çok güvenirim.