Balkizinannesi18 Merhabalar. 2 buçuk aylık bebeğim var. Gündüz 2 saatte bir emziriyorum. Gece nasıl olmalı sizce, siz nasıl yapıyosunuz
Nergiss Balkizinannesi18 gündüz bende 2 saate bir emziriyorum gece normalde 3 saate bir emziriyorum bugün ilk defa 4 saati buldu
EmirhanAnnesi Balkizinannesi18 benimde 2 buçuk aylık bebeğim. Sağlık odağındaki hemşire gece 4 saate kadar durabilir dedi ama ben yinede 3-3.5 saati geçirmiyorum . Geceleri 2 sefer uyanıyorum sadece
Bnbalkan Balkizinannesi18 valla 2,5 aylığız artık kendi kalkarsa emziririm gece uyandırmam mesela bu gece 1 da uyudu sabah 7 de emzirdim ama normalde geceleri 2 saatte bir kendi uyanır
Balkizinannesi18 EmirhanAnnesi ben bi kaç kere uyuyakaldım 5 saati buldu gece. Baktım hiç uyanmamış bile. O yüzden gece emzirme saattleri kafamı çok karıştırıyo
EmirhanAnnesi Balkizinannesi18 bende de oldu 5 saat . Ama bisey olmuyo korkma . Ben saat kurmuyorum kendim ne zman uyanırsam o zamn emziriyorum. Bebis acıkınca ellerini emiyo öyle duyuyorum sesini 😊
Defnekayra Balkizinannesi18 ya ne güzel benımkınde gaz problemı war cok uyanıyor sözde gaz problemi vs yokmu bız hıc uyumuo gbı bıseyz
Balkizinannesi18 EmirhanAnnesi bide sizinkinde de bu dönem iştahsızlık oluyo mu. Atak haftası oluyomuş bu aylar
EmirhanAnnesi Balkizinannesi18 var gibi . Memeyi emerken cildiriyo resmen ağlıyo. Ben gaz sancisidr diye düşündüm. Zor meme veriyorum aç kalmasın diye. Atak dönemleri Bitmiyo maşallah bunların da 😁😁
Emin_e Balkizinannesi18 gece uyudugu zamanlar arayi aciyor 2-3 saati buluyor… ben 1 aylik olduktan sonra uyandirmiyorum kendisi acikinca uyaniyor zaten
Durusumm Balkizinannesi18 bebegim 2 aylik ben acikmadan verince ya cok az emiyor ya agzinda tutup emmiyor ya da mizmizlanip ağlıyor. Geceleri de acikinca basini saga sola oynatmaya elini emmeye başlıyor. Gelişimi iyiyse sizin uyandrmaniza gerek yok acikinca uyanr diyor doktor. O yüzden gece bazen bes alti saat uyanmiyor bazen de tam emmeden uyuduysa bir iki saat sonra tekrar emmek istiyor
Balkizinannesi18 Durusumm benimki uyanmıyo işte sorun orda 😅 ben uykusunda emziriyorum daha doğrusu emziriyodum şu aralar emerken çok ağlıyo atak haftasından sanırım
Balkizinannesi18 EmirhanAnnesi yemin ederm kafayı yicem. Emzirmesem bütün gün ses çıkarmıcak öyle aç kalcak iştah sıfıra indi
Kivanc52020 Balkizinannesi18 gece uyandıkça emziriyorum uyandirmiyrum ben. Bazen gece 1 de uyuyup sabah 7 veya 8 de uyanıyor. O zaman emziriyorum.
Balkizinannesi18 Defnekayra doğduğundn beri fazla gaz problemi olmadı. Olduğundada karnına masaj yapıyorum hemen susuyo