2 gün önce eşim bebelac gold 1 aldı dün açtım paketi bana mi öyle geliyor anlamiyorum böyle değişik ekşimsi bi koku alıyorum paketten..2 kere yaptım mamayı verdim tadında bi anormallik sezmedim eşimde koku yok diyor ama için rahat etmiyor (peki varsayalim bozuk olduğunu düşünürsek 2 kere mama verdim sonuçta bi yan etkisi olurdu mutlaka dimi Allah korusun)