Merhabalar, rehber ogretmenim. Dogumdan once 9-3 calisiyordum. Bu sure 5 saat ve 6 ders saatine denk geliyor.
İdarem ilk 6 ay kullanabilecegim 3 saat iznin “ders saati” oldugunu, 9-12 arasi yarim gun de calisabilecegimi soyledi.
Biz ogretmenler icin bu saat kavrami ders saati olarak mi geciyor sahiden?
Yarim gun mu calismak mantikli sut izni kullanmak mi?
Siz sut izninizi nasil kullanacaksiniz, konu hakkinda net bilgisi olan var mi?